rss
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites

Friday, October 19, 2012

Set berpantang apa nak beli?

Assalamualaikum semua!

Harini genap 28 weeks. Tetiba rasa macam kelam kabut, barang baby baru beli baju-baju je. Banyak lagi benda nak kena beli kottt! Dush! Nampaknya dapat je gaji bulan ni terus kena bershopping ye encik suami!

Baru-baru ni masa duk godek-godek blog mommy-to-be & dah-jadi-mommy, nampak ramai yang bagi komen positif kat Set Berpantang Shaklee. Apa??! Dah google set pantang dah? haha.. google tu wajib! beli tu tunggu time ada duit.

source: ibuqiqi.com


Korang rasa bagus tak Shaklee ni? Ada sape penah try? Shaklee ni kira set pantang yang moden la sebab sumenya vitamin jek. Kalau ikut testimonial & komen-komen positif tu, ramai kata Shaklee ni macam milk booster, kasi mommy yang baru bersalin ni lebih bertenaga, macam-macam lagi lah.

Sebenarnya dah tertarik pon!!! :p Tapi kalau tengok harga Shaklee ni, memang boleh tahannn! Tapi dorang ada gak trial pack, yang cukup untuk 40 hari pantang..

Erm... nak ke idak eh... Pikir lagii..

1 comments:

Nurul Affendi said...

oi kalau nak shaklee bleh pakai id shaklee aku.
aku suggest beli set berpantang macam shaklee ni sbb bleh guna sampai anak masuk seathun sbb die ni set vitamin! mmg bagus la..aku pon skang gune shaklee! bukan nk bg milk booster nk bg susu yang dihasilkan berkualiti! so kalau nak harga special tu gune je id aku! aku tadek niat nak berniaga pon! bantu kawan2..nk cari pahala masuk syurga lak ni! huhu~~

Post a Comment