rss
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites

Wednesday, October 28, 2009

Hari Yang Tensen

Tgk jam, da pkul 5.54 pm. aku dok gak kt opis. nak tau nape? sebabnye aku tgh mengupdate blog! hahaha.. tu reason no 18 la... yg sebenar2nya.. arini sgtla rase cam xckup beberapa jam. keje berlambak lg. tgk jam da pkul 5 lebih. ish... tgk title tu. 'Hari Yang Tensen' kan? ari ini adalah hari yang tensen disebabkan oleh perkara-perkara seperti yang tersenarai di bawah.....


1. Big boss xmau sign perakuan for something. Nk kena meeting2 lak.. Gile ar da la lame gile bende ni postponed. Nk meeting next week je yg die free. Just nk peraku je...kerenah birokrasi betul.. da la sbb nk jmpe big boss ni, xleh nk visit haslina yg baru je melahirkan seorg baby girl seberat 3.52 kg yg sgt comeyyyy.. kalo tau die nak suh arrange meeting je, bleh gi menjenguk ina je..
TENSEN!

2. Around kul 5pm, boss yg bawah big boss tu sebuk dari tadi "carik duit dari cawangan lain..." , "da tarik RMXXXk dari cawangan ni x?!!! (sambil berteriak kt aku)" (time tu die tgh marah2 sbb ade staf block kete die sbb die nk balik da). Hello aku baru balik dr BTM kul 5 ek. sesuke hati jek nk jerit2. tu la sape suh aku wat tender.
TENSEN!

3. Server down. Hoi nk peraku terimaan ni. Asyik kuiri lambat la apela tp server down xwat pape tindakan ke? Confirm kena kuiri penyata pemungut ni. tp bkn salah aku hokeyyy. TENSEN!

4. Aku sangat lapaaar. Lunch mkn roti jala 2 keping je sbb pg tu kehulu ke hilir smp penat n sampai hilang selera makan. Perut tgh kruuk kruuk..
TENSEN!

5. Baucer yg sgt berlambak.......... kalo leh claim OT xde la rase sgt.
TENSEN!

6. Last skali, balik krg mesti jam..
TENSEN!


Da la blik mkn lg bagus. Chow!

0 comments:

Post a Comment